Z historie: Výjezd na Real Madrid 12.3.2002

úterý 12.11.2019
Článek z historického utkání, na kterých byli přítomni členi FCS

Po postupu ze základní skupiny Ligy Mistrů nás čekala další, tentokrát osmi-finálová skupina, a s ní i slavný Real Madrid.

Tentokrát jedeme na výjezd s cestovkou a kvůli zastávce v Barceloně jsme se rozhodli pro autobus, takže nás čeká neskutečně dlouhá trasa. Celý den nám trvá než přijíždíme do Barcelony, kde máme nejdříve prohlídku města, Olympijského stadionu, kde hraje místní Espaňol a následně první vrchol výjezdu - prohlídku Nou Campu. Poté se přesouváme do hotelu na pobřeží poblíž Barcelony, kde po večeři čerpáme síly na další den cestování.

Ráno vyrážíme směr Madrid dalších 600 km, takže ke stadionu Santiaga Bernabeu přijíždíme až po poledni. Stačíme navštívit muzeum Realu a udělat menší návštěvu města. Samotné utkání bylo nadějné pouze do 60. minuty, do které jsme drželi bezgólový stav, ale pak jsme inkasovali tři branky a bylo po zápase. Atmosféra byla i tak skvělá, v hledišti podporovalo bílý balet na 46 000 diváků.

Po utkání vyrážíme na dlouhou cestu domů. Na cestě ještě musíme udělat bezpečnostní přestávku pro řidiče, která je naplánovaná do Francouzského Avignonu. Zde tedy strávíme nutných 8 hodin a večer se vracíme do ČR. Tím skončil 4600 km dlouhý, téměř pětidenní, výjezd do Madridu.

Bylo to náročné, ale stálo to za to.

Sestava Sparty: Čech – Čížek, Hübschmann, Novotný, Flachbart  – Sionko, Klein, Jarošík, Abanda, Michalík – Kincl